Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

David Kucera david na texcz.cz
Středa Březen 2 16:03:19 CET 2011

kompresok ak-150 se na to bezne pouziva, mimo jine se doted porad v
nezmenenem provedeni vyrabi
co potrebuje je priruba na uzavreni z privodem oleje na mazani, jsou tam
pro to kanalky, dale je potreba odlucovac oleje na vystupu, vzduch co z
toho leze neni bez toho uplne idealni
dodelani vseho neni narocne da se to zvladnout za vikend
tusim ze foukani 12l flasek na 20Mpa trvalo pres 40 minut

David