Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Březen 2 14:29:52 CET 2011

Trhali jsme z legrace PETky stlacenym vzduchem, je fakt, ze mi z
kompresoru leze 330 baru takze to mozna bylo trosinku prefouknute, a
rany to teda byly jako od delbuchu :-) Jeste, ze mam doma strelecka
sluchatka :-)

Ales Prochaska