Re: RE:OT: sčítání lidu

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Březen 2 13:49:06 CET 2011

Napsal jste to naprosto přesně.
Mně hodí lístek o uložení zásilky do schránky i když jsem doma.
Teď mi tam takový hází i na SIPO lístek a to bydlím v přízemí.
Tady jim teď udělali na letáky bedny (schránky) před domem aby se s tím
nemuseli tahat, tedy spíše aby jim nemuseli kupovat nové tašky na kolečkách,
protože pod tou váhou už to měly rozšmajdané.
Raději bych viděl ve schránce lístek, že mám na poště letáky a mám si je do
14 dnů vyzvednout :-))
Letáky včera Mobelix, Tučňák, XXXL, Kaufland,
Dneska Globus, Sconto, Bauhaus, Slecker,
musím to vždycky projet abych si nevyhodil poštu, která je mezi tím.
Divím se, že se jim to vyplácí, vždyť to něco stojí a zaměstnancům pak
platěj minimální mzdu ...
Je hezké, že mají někde mléko za 9.90 ale že bych kvůli tomu sednul do auta
... a maso v akci nekupuju.

Jindra Polívka

To samozrejme nevim ,ale vim co mi cely rok dorucuje CP. Uplne presne
nam pridelena pracovnice CP je v dvojjedinem schizofrennim postaveni,
jako dorucovatelka mam dorucuje
tuny nevyzadane reklamni posty v podobe letaku a zaroven nam jako
oznamovatelka oznamuje ze postu jako takovou mame na poste :-)

Martin