Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Ja mam velky kompresor v garazi, tohle chci do "pracovny" pod stul,
(bohuzel jsme zapomeli na rozvody tlakoveho vzduchu po baraku :-) )
prioritou je aby to bylo male a tiche. Je mi jasme, ze 1l vzdusnik je
maly, castecne to neefektivne dohanim tim, ze ho chci mit na plnem
tlaku kmpresoru, ale jak rikam, chci to na airbrush a takove
drobnosti. Na vetsi prace mam v garazi tusim 2kW kompresor s
odpovidajicim vzdusnikem.

Martin