Akvarijni vzduchovac jako zdroj podtlaku

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Středa Březen 2 13:25:21 CET 2011

Ja to nakonec letoval "nizkoteplotni" stribrnou pajkou.
Teplota tani jako klasicka cinova, ale diky stribru je tvrdci.
V zaloze jsem mel pripraveny rezne sroubeni ze Stasta:
http://www.stasto.cz/catalogue.aspx?parent=94d00bfc-e8e5-4859-81cf-7d9254ff2837
Plny tlak netreba, pro bezne pouziti je max.~8Bar.
Nedavno se dal koupit 1l hasicak v Lidlu? za ~200,-.
Ale splacete nad vydelkem. Ten kompresor tlaci maly objem.
Dle modelu a prikonu od 15l/min.
Ja ho mam na 24l vzdusniku, a nekdy je to proklate malo.
JURP