Re: OT: sčítání lidu

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Březen 2 12:30:01 CET 2011

Tyhlety teorie to jsou jen dalsi sekty , chemtrails , ridi nas zidi
zednari a zivi se na tom weby jako je osud.cz , trosku zvedavec a tak
podobne . Lidi radi veri jednoduche pravde a radi se boji , proto ve
zpravach same negativa atd... Podoba se to taktice Danikena a tak
podobne . Vzdycky se smeju tem jeho dedukcim stylu pyramida je x m
vysoka kdyz to cislo podelime svou vyskou a vynasobime nejakou jinou
zajimavou konstantou mame dukaz ze je postavili mimozemske civilizace.
Je opravdu tezke pochopit slozitost sveta, vesmiru a chovani lidi ve
vsech svych negativech a nevidet za tim zjednodusene pravdy
mimozemstany , nebo NWO .
Mozek je 40.000 let stara zalezitost a tam vira v nejake predstavene
je zakodovana velmi silne protoze nam to v urcitych momentech vyvoje
lidstva pomahalo dnes je to zbytecnost protoze kazdy ma moznost se
vzdelat a videt svet relativne objektivne pokud neuveri a neplati
p.Maskovi a jemu podobnym :)

snehulak