Re: OT: sčítání lidu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Březen 2 12:12:43 CET 2011

Původní zpráva ze dne 2.3.2011 od Draček Fráček:

> To samozrejme nevim ,ale vim co mi cely rok dorucuje CP. Uplne
> presne nam pridelena pracovnice CP je v dvojjedinem schizofrennim
> postaveni, jako dorucovatelka mam dorucuje tuny nevyzadane reklamni
> posty v podobe letaku a zaroven nam jako oznamovatelka oznamuje ze
> postu jako takovou mame na poste :-)

Tak si na schránku nalep NECHCI LETÁKY, CHCI SVOU POŠTU. A nebude ti
tam letáky házet. To já zase letáky beru, děti mají občas ve škole
sběr, no a také do čeho jiného loupat brambory, že?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601