RE: OT: sčítání lidu

Otazkou je proc se na to tede stat pta, a predevsim proc mou rodinu
okradl o 1000Kc aby se dozvedel to co uz vi, tedy kolik mame domu,
respektive aby se dozvedel, ze zde mame x tisic priznivcu jediismu a
cikanu tak malo , ze nedaji pomalu dohromady ani slusny sachovy klub?

Martin

Jinak jsem samozrejme rad, ze jsem CP zaplatil nove storje a budu tak
moci byt obstasnovan dalsim palivem pro krbova kamna, uplne nadsen
jsem z cilovych premii, v milionovych castkach, ktere si za uspesne
zvladnuti tak velkeho ukolu rozdeli vedeni CP, CSU, ministersetv atd.

Martin

P.S. Mel bych takovy zlepsovacek, CP by mohla zavest Fast PostServis,
kdy by vytistene materialy pekne provozila po namesti v CB, kde by
chtel zit kazdy, krome me, a nasledne je hned za tiskarnou
zrecyklovala. Usetril by se tim cas a namaha uklizecky u J.P. V dalsi
etape by to slo rozsirit o variantu Eco,  kdy by bud jizda zcela
odpadla nebo byla nahrazena konskym sprezenim.

>Obcas me prekvapuje, jak strasne naivni nazory maji nekteri z lide v tehle konferenci. To si fakt myslite, ze pokud tam bude otazka, zda mate pocitac, rekneme 700 tisic domacnosti odpovi, ze ano, dalsich 200 tisic ze ne (nevim kolik je v CR domacnosti) a 500 D-fensistu zamerne udaj zkresli, tak ze zrovna kvuli Vam bude SW policie podnikat jiste nelehkou cestu k vnitrnim datum ze scitani, aby Vam mohla vykopnout dvere? :-)))

Pokud Vas nekdo uda, ze mate nelegalni SW a jim pujde o to Vas dostat,
tak si piste, ze si najdou asi tak 100 jinych daleko snadneji
dostupnych "otisku" toho, ze ho mate a prijdou naprosto na jistotu.

Jakub Serych