RE: OT: sčítání lidu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Březen 2 11:02:08 CET 2011

Obcas me prekvapuje, jak strasne naivni nazory maji nekteri z lide v tehle konferenci. To si fakt myslite, ze pokud tam bude otazka, zda mate pocitac, rekneme 700 tisic domacnosti odpovi, ze ano, dalsich 200 tisic ze ne (nevim kolik je v CR domacnosti) a 500 D-fensistu zamerne udaj zkresli, tak ze zrovna kvuli Vam bude SW policie podnikat jiste nelehkou cestu k vnitrnim datum ze scitani, aby Vam mohla vykopnout dvere? :-)))

Pokud Vas nekdo uda, ze mate nelegalni SW a jim pujde o to Vas dostat, tak si piste, ze si najdou asi tak 100 jinych daleko snadneji dostupnych "otisku" toho, ze ho mate a prijdou naprosto na jistotu.

Jakub Serych