Re: OT: sčítání lidu

2011/3/2 Pavel Kutina <hw na prelude.cz>:
> 1a) uvedu ze jezdim do prace autem -> barak mi zapali ekofasisti

Ekofašisti nemaj jinou možnost, jak zjistit, kdo jezdí do práce autem?
Kdyby ekofašisti chtěli, tak budou rovnou zapalovat auta na ulicích.

> 1b) uvedu ze jezdim do prace na kole -> stat bude vic potlacovat
> automobilovou dopravu a vic budovat cyklostezky (viz clanek) - tj. casem si
> barak spolu se sebou zapalim sam

Stát je protlačuje už teď, ruku v ruce se stavebními firmami. Na to
stát nepotřebuje extra dotazník, stačí když se postaví sčítací komisař
ráno na ulici a bude si dělat čárky, kdykoliv kolem projede bicykl.

> 2a) uvedu schvalne ze jsem rom -> barak mi zapali nackove

Náckové snad nevědí, ve kterým baráku bydlí nějaký rom?

> 2b) uvedu ze nejsem rom -> jako nerom budu mozna v budoucnu diskriminovan
> stejne jako bili v americe, tj. barak mi zapali cikani

Cikáni snad nevědí, ve kterým baráku bydlí ne-cikáni?

BTW, podle údajů ze sčítání v r.2001 u nás žije 11746 osob romské
národnosti. Není to nějak málo?

> 3a) uvedu ze bydlim s 20 dalsimi lidmi -> barak mi zapali hygienici, protoze
> pri "namatkove kontrole" zjisti ze toto misto neni pro tolik osob zpusobile

Jenom proto, že v domě žije 20 lidí, nebudou hygienici podnikat žádná
opatření. Jiná situace by byla, kdyby to bylo nějaký semeniště
nakažlivejch chorob.

> 3b) uvedu ze bydlim sam -> barak mi nikdo nezapali, ale zestatnej mi ho a
> nastehujou do nej 40 cikanu

Že by nás čekal nějaký nový vítězný únor? Stát nebude lidem brát
majetek jen z takových malicherných pohnutek, jako že někdo bydlí sám
v domě o 20 pokojích.

Já vím: "to, že nejsem paranoidní, ještě neznamená, že po mně nejdou".

P.K.