Re: OT: sčítání lidu

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Březen 2 08:32:49 CET 2011

Hlavne by bylo zajimave zjistit kolik z autoru d-fens je na facebooku
nebo jine socialni siti a jake informace tam na sebe zanechavaji ... V
dnesni dobe si myslim je zbytecne tyto veci tajit clovek je zasekly v
systemu dostatecne .

Akorat me zarazilo , ze tu nikdo nenapsal argumenty pro to scitani
zadne nejsou ? Teda krom psani rodokmenu to uz tu padlo :) Co treba
demografie a podobne . Je dobre vedet slozeni obyvatelstva a z toho
predvidat ruzne veci i kdyz pokud tyto informace stat ma je to asi
bezpredmetne.

snehulak