Re: OT: sčítání lidu

Rollfree rollfree na volny.cz
Středa Březen 2 00:43:36 CET 2011

> HW CNCnet.info napsal:

> za CP se nic neschova - pokud tech 750M neutratime za cizi sluzby (tedy
> za to co budeme outsourcovat) o cemz za soucasneho stavu pochybuju tak
> to pujde do zisku na konci roku a zpatky do rozpoctu

Hmm. Nebo do mezd a odmen zamestnancu a hlavne managementu a clenum
spravnich rad, do nakupu novych sluzebnich aut, mobilu, vypocetni techniky,
vyjezdnich skoleni, zarizeni kancelari atd. atd.
Kde se vzala ta myslenka, ze kdyz stat neco zaplati statni (tedy sve) firme,
tak to zase dostane zpet ?

Ale Vy za to fakt nemuzete. Je mi neprijemne, ze to vypada, jako ze se
navazime zrovna do Vas. Tak to fakt neni.

rollfree