OT: sčítání lidu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 1 22:50:07 CET 2011

nechapu v cem mluvim jako politik...

2all:
snazim se vysvetlit, ze CP za nic z toho zde padlo nemuze - ani za
letaky ktere mate ve schrankach, ani za datove schranky, ani za to
podelane scitani lidu

jdete si za svymi politiky ktere jste si zvolili a u nic placte - ti o
tom rozhodli - jenze to je typicka ceska hospoda - nadavat na vsechny kolem

kazdej z nas ma podil na tom co se tady deje

--
S pozdravem
Radek Vicek