OT: sčítání lidu

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 1 21:12:09 CET 2011

Dne 1.3.2011 20:14, Pavel Kutina napsal(a):
> On ten primer trosilinku kulha - kdyz zamestnam manzelku, tak z toho
> zplatim dane ja i ona, takze mne, jako kazda jina manzelka, prijde pekne
> draho :)
no jiste platite dane - komu myslite ze vsichni zamestnanci CP odvadeji
dane? statu!!
takze si spocitejte kolik z tech penez se asi tak vrati statu

takze jedine co to stoji jsou ciste vyplaty a faktury zaplacene cizim
subjektum, ktere z nich take zaplati dane
uz to chapete?

> Ovsem je prijemne vedet, ze jsem svymi danemi prispel na likvidaci
> jakekoli jine potencialni konkurence Ceske posty, protoze postu nemit,
> co bychom si bez ni pocali - to bychom si ty letaky museli snad tisknout
> a hazet do schranek sami. Nemam nic proti Ceske poste, ale uz by bylo
> skoro na case aby zacala podnikat za sve.

to uz jsme probirali nedavno - vyhrada na dorucovani je prakticky zadna
(drahe a lukrativni zasilky jsou uvolnene) a konkurence stale se nejak
nehrne - konkurence by nejradeji brala provize a nechavala zakazky
outsourcovat u CP - protoze mame lidi, sit, techniku a zazemi

mimochodem kdyz uz jsme u tech statnich zakazek - pokud narazite treba
na datove schranky - zjistete si kdo je za celym provozem datovych
schranek a jak to cele funguje (nebudu sem nic vic psat protoze se kvuli
tomu nenecham vyhodit z prace - navic je mi to u ...)