Re: OT: sčítání lidu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 1 20:14:57 CET 2011

On ten primer trosilinku kulha - kdyz zamestnam manzelku, tak z toho zplatim
dane ja i ona, takze mne, jako kazda jina manzelka, prijde pekne draho :)

Ovsem je prijemne vedet, ze jsem svymi danemi prispel na likvidaci jakekoli
jine potencialni konkurence Ceske posty, protoze postu nemit, co bychom si
bez ni pocali - to bychom si ty letaky museli snad tisknout a hazet do
schranek sami. Nemam nic proti Ceske poste, ale uz by bylo skoro na case aby
zacala podnikat za sve.

Pavel Kutina

P.S.: Ale jo, mam neco proti, pisu to ve chvili, kdy mi posta "nejak"
ztratila dobirkovy balik za cca 6k - pravda, ja mel byt adresatem, takze
financne mne to primo neposkodilo (tedy krome toho, ze jsem danou vec musel
koupit jindy, jinak a vyrazne draze), jen to dost nepotesilo a zdrzelo.

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 01, 2011 7:56 PM
Subject: Re: OT: sčítání lidu

Jak jsem psal ono o penize v podstate vubec nejde - je to uplne stejne
jako kdyz ve vlastni firme zamestnate manzelku a budete ji za vytirani
platit 100.000Kc mesicne. Je to dost, ale na druhou stranu je prijemne
kdyz prinese domu vyplatu. ;-)

ano pres vyberova rizeni se stat v techto pripadech pekne podoji -
nebylo by to poprve ani naposled kdy prohrajeme vyberove rizeni (treba
kvuli nejake byrokraticke prekazce danou statnim podnikem) a pak to
stejne delame pro vyherce

--
S pozdravem
Radek Vicek