RE: právnický dotaz

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Březen 1 12:54:36 CET 2011


Pokud byla vystavena faktura a jste platce DPH, tak by melo jit pouzit
"Datum uskutecneni zdanitelneho plneni".
Od tohoto data by mel mit Vas zakaznik danou vec ve svem majetku.
 
Dale je vhodne poznamenat, ze vychozi revizi si musi udelat zakaznik sam,
Vase povinost je predat nezbytnou technickou dokumentaci
k dilu pro provedeni revize. Bez vychozi revize nesmi zarizeni provozovat.
 
Nicmene bych uvazoval o tom, jestli se neni mozne rozumne a prijatelne pro
obe strany domluvit.
 
Slavek

-----Original Message-----  
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Tuesday, March 01, 2011 11:07 AM
To: HW-news
Subject: OT: právnický dotaz


Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka zařízení, takže je nyní již rok
po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na což mám svědka. Při předání ale
nebyla provedena revize elektro, kterou zákazník slíbil, že udělá, což se
nestalo a já to již nezkontroloval.
Nyní se objevila závada a protože jsem byl nemocen, zavolal si známého,
který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska elektroinstalace není vpořádku.
 
Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním provozu a tudíž v záruce,
protože nebyla udělána revize. 
 
Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k tomu, že zařízení je stále
v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční době?
 
Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký nedostatek, který byl již na
začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce) má nyní nárok na bezplatné
vyřešení problému?
 
Martin Záruba

------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20110301/8857b963/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list