Nahrada za OZ NJM2068

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 1 12:49:27 CET 2011

Jelikoz mam roupy a uz mi dlouho nic neshorelo tak bych chtel trosku
postelovat svuj opecovavany CD prehravac Yamaha CDX-460

mam stazene komplet schema a servisni manual a prvni co bych chtel
udelat tak bych chtel vymenit OZ v signalove ceste - vystup z DAC je
bipolarni takze jsou na jeden kanal pouzity 4ks OZ (dva dvojite NJM2068)
. Hledal jsem co a jak a vysel mi z toho LM4562, ktery by mel mit vcelku
veeeelmi solidni parametry  (prebeh je treba 20V proti 6V) a je jeste za
koupitelnou cenu - co si o tom myslite je to rovnocena nahrada? kdyztak
odpoledne vystavim schema toho konce

A jeste jedna vec - CDX-460 nema vystup S/PDIF, ale vyssi model jej mel
- streva jsou stejna - staci vytahnout z prevodniku YDC103 z vyvodu 18
digitalni signal a prohnat jej pres maly tvarovac z 7404 - nicmene na
vystupu za NOR je nejaka soucastka oznacena 3PTD-001 (5 vyvodu) - signal
vede na vyvod 1, vyvod 3 na zem prehravace. Vyvod 4 a 5 jsou na koaxial
vedouci ven. Nevite co to je zac? Skoro mi prijde ze to je oddelovaci trafo.

a jeste posledni - zkousim si postavit zatim jednoduchy DAC s CS8415A -
z toho CDcka leze signal EIAJ coz predpokladam je jen jine pojmenovani
normy pro S/PDIF?

--
Radek Vicek