OT: právnický dotaz

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Březen 1 11:14:39 CET 2011


Pokud zákazník tři roky zařízení užíval, je to z tohoto hlediska zřejmě 
jasné. Jiná věc je, kdo byl zodpovědný za provedení revize. IMHO jsou to 
dvě rozdílné věci.
S pozdravem,
		Miloš Dašek

Dne 1.3.2011 11:06, Martin Záruba napsal(a):
> Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka zařízení, takže je nyní již
> rok po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na což mám svědka. Při
> předání ale nebyla provedena revize elektro, kterou zákazník slíbil, že
> udělá, což se nestalo a já to již nezkontroloval.
> Nyní se objevila závada a protože jsem byl nemocen, zavolal si známého,
> který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska elektroinstalace není vpořádku.
> Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním provozu a tudíž v
> záruce, protože nebyla udělána revize.
> Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k tomu, že zařízení je
> stále v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční době?
> Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký nedostatek, který byl již
> na začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce) má nyní nárok na
> bezplatné vyřešení problému?
> Martin Záruba




Další informace o konferenci Hw-list