OT: právnický dotaz

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Březen 1 11:06:46 CET 2011

Před třemi lety jsem namontoval u zákazníka zařízení, takže je nyní již rok po záruce. Bylo provedeno ústní předání, na což mám svědka. Při předání ale nebyla provedena revize elektro, kterou zákazník slíbil, že udělá, což se nestalo a já to již nezkontroloval.
Nyní se objevila závada a protože jsem byl nemocen, zavolal si známého, který nyní tvrdí, že zařízení z hlediska elektroinstalace není vpořádku.

Zákazník tvrdí, že zařízení je nyní ve zkušebním provozu a tudíž v záruce, protože nebyla udělána revize.

Myslíte, že neprovedení revize může být důvodem k tomu, že zařízení je stále v záruce nebo měl požadovat dodání revize v záruční době?

Pokud by opravdu byl nyní na zařízení nějaký nedostatek, který byl již na začátku (myslím z hlediska předpisu, ne funkce) má nyní nárok na bezplatné vyřešení problému?

Martin Záruba