poskozeny boot na HDD

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 22:53:39 CEST 2011

H*D*C*lonem jsem se snazil vytvorit kopii toho disku a neprecetl asi 100
sektoru. Jedu na dovcu, takze pak budu laborovat dal.
diky vsem.

----- Original Message -----
From: "Michal PODHOREC" <podhorecm na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 30, 2011 7:32 PM
Subject: Re: poskozeny boot na HDD

Zdravim
Ak nie ste linuxovo-pozitivny tak na testovanie diskov mozete pouzit
program MHDD
samotny program sa da stiahnut napriklad tu:
http://hddguru.com/software/2005.10.02-MHDD/
pripadne byva sucastou testovacich CD:
http://www.ultimatebootcd.com/   alebo Hiren's BootCD
program pri testovani meria pristupovu dobu k jednotlivym sektorom
tuto informaciu potom zobrazuje v semigrafickom rozhrani.
Ak mavam problem so zavedenim systemu pripadne jeho instalaciou
zvycajne mi ukaze zo zaciatku disku chybne sektory, pripadne neobvykle
dlhy cas pristupu,

s pozdravom Podhorec