Format prispevku (bylo: Re: Jak zkrotit LM350T ?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 19:50:52 CEST 2011

Jednoduše - Friendface

No jinak já to mám udělané tak, že jedu přes pop3/smtp, ale mám nastaveno,
že na serveru se mají mazat zprávy až když jsou starší než 2 týdny. V
případě nouze jdu přes mobil, nebo web.

----- Původní zpráva -----
Od: Kuba Jan

Ale ano, ja taky, samozrejme. Ma to vyhodu, ze tam vlezu odkudkoliv. Jak
pisete z ruznych PC. ( i kdyz se pak clovek nesmi divit, kdyz mu nekdo treba
v knihovne ochchytne login/ heslo nejakym logerem primo v PC.
Ale na vlastnim PC kde mam klienta tam lezu klientem . Pocitam, ze ho take
na domacim/ firemnim PC mate, nebo ne?
Dnesni mladez e-maily vetsinou resi via web, ba dokonce dnes uz komunikuji
vyhradne tym systemem "ksichtkniha" nebo jak by se dalo facebook prelozit
:-(