Format prispevku (bylo: Re: Jak zkrotit LM350T ?)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 19:43:40 CEST 2011

Ja mel na mysli prave domaci a pracovni pocitace. Klienta sice mam, ale
zjistil jsem, ze pro osobni postu mi vlastne nic navic neprinasi. A tak
paradoxne jediny pristroj kde pouzivam klienta je mobil.
PK