Format prispevku (bylo: Re: Jak zkrotit LM350T ?)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 30 19:51:29 CEST 2011

No, mam pocit, ze pan kolega JaKub Vam ponuka adopciu... :-) Aj ked pripustam, ze jeden drobny problem by tu este ostal... :-P

wek

PS. Freemaily su casto pristupne len z debilnych webovych rozhrani a produkuju este debilnejsie formaty, vid aj dlhorocne trapenia konfery s centrum.cz a atlas.cz... Aj ked ja osobne by som povedal ze ani ten mailman nie je bohvieco, co sa tyka schopnosti akceptovat a korigovat rozne zdeformovane maily...