Format prispevku (bylo: Re: Jak zkrotit LM350T ?)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 19:24:13 CEST 2011

A to nejde pouzivat Tunderbird? Nebo Out... Pres Web leze do e-mailu
snad jen moje dcera...
Ale mozna to mate nejake omezeni ze strany providera, ci co ja vim jineho.
V tom priade se naskyta otazka jestli neresit onen podruzny problem....
JaKub