Auto baterie 110Ah?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Červen 30 17:47:42 CEST 2011

To asi není tak uplne pravda,zcela urcite funguje genilni produkt ruskeho vojenskeho vyzkumu Mečta, nicmene
ten jiz asi nepujde v CR sehnat a pokud je aku bezudrbovy ani ho nepujde do baterky nasypat.
Na trhu jsou nejake nahrazky,ale ani zdaleka nedosahuji kvalit vyrobku z CCCP.

Pokud jde o rozbijece molekul pracujicih elektrochemickou cestou, tezko rici, kdysi jsem zkousel neco jako
http://www.barkeraircraft.com/files/Pulse3_web_layout_.pdf a na tom konkretnim ks baterie to zafungovalo vice nez dobre.
Je mi zahadou proc v dobe kdy je PB aku stale nejbeznejsi baterii vyrabenou v milionech ks nejde najit jedinou studii, ktera by hodnotila metody desulface. Prece neni nic snazsiho nez vzit at jir prizozene nebo umele zsulfovanou baterii a podrobit ji desulfaci, treba tou pulsni metodou a nasledne zhodnotit vysledky. Mozna, ale jen neumim hledat.

J.

> Od: "Milan Mlynarčík"

> Komu: "HW-news"

> Datum: 30.06.2011 13:14

> Předmět: Re: Auto baterie 110Ah?

"B" je spravne.
Sulfatu sa oplati jedine predchadzat alebo novu baterku.

                               Milan  Mlynarčík

Jaky je vas nazor, ma to cenu resit nebo jde o jinou verzi odlucovace
elergie z jadernytch elektraren?