VYRESENO: Re: Jak zkrotit LM350T ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 16:51:02 CEST 2011

Takze novy LM350 z GESu jsem osadil a vse funguje k plne spokojenosti i
bez jakehokoliv blokovani.
  To blokovani jsem ale samozrejme ve finale  osadil dle datasheetu.
Sum, brum ( mereno pri zatezi 100mA jako st slozka mVmetrem   ) na
vystupu je  1mV, pri zatezi se o neco malo zvedne.
Stejny IO z GESu ovsem vykazuje naprosto stejnou zavadu , jako puvodni
typ, takze se opravdu jedna o vadnou serii :-(
Dekuji vsem, tohle jsem opravdu necekal, clovek aby si daval bacha kde
nakupovat. Nejde az tak o tu cenu soucatky, ale o ten cas nad tim straveny.
JaKub