Auto baterie 110Ah?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Čtvrtek Červen 30 13:08:22 CEST 2011

Presne, u me je to o to horsi, ze auto je pres zimu v rohu garaze tak 5cm od zdi a baterka pri tomto zaparkovani nejde vyndat, bez ni to zase nejde zaparkovat.
Snad jedine ten dobijec pidi proudem.
Vratim se k te sulfataci, respektive desulfataci.
Na netu je mraky komercnich nabijecek, desulfatovacek, z toho k cemu jsem nasel navod nebo popis, viz nize.
Jaky je vas nazor, ma to cenu resit nebo jde o jinou verzi odlucovace elergie z jadernytch elektraren?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Sulfatace
http://www.frontiersprings.com/desulfator.html
http://www.instructables.com/id/PIC12F629-Lead-Acid-Battery-Desulfator/
http://hmin.tripod.com/als/andysm/docs/Lin_Jao2.pdf