Samovolné vypínání počítače

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 30 11:02:38 CEST 2011

Ano, vzhledem k tomu, ze toho docela dost nainstaluju (bohuzel) tak
tohle je take jeden z problemu ktery zpusobuji vadne RAM, ackoliv
nechapu jak je to mozne.

Stalo se mi uz asi dvakrat (vymena disku za vetsi), ze puvodni PC jelo
bez problemu, prehodil jsem novy disk a system nesel nainstalovat (s
naprosto silenyma chybama typu - nebyl nalezen radic atd...), po vraceni
originalniho disku vse OK, novy disk prosel az po vymene pameti a nebo
jeji zmene (treba ubrani jednoho slotu).

Takze pokud neco divne hapruje na PC tak pokud to neni napajeni (a kondy
v nich) tak hned dalsi vec resim pamet.

Radek Vicek