Jak zkrotit LM350T ?

jan kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 11:01:54 CEST 2011

No  ja si s tim "hral " vcera do 2:00 do rana a zjistil jsem, ze vlastni
svab, kdyz pripojim bez delice zere 16 mA coz je v rozporu s
datasheetem....a cimz padem nesedi ani pomer odporu delice podle vypoctu.
Takze bud jsou ty datasheety spatne , nebo je jak psal Jirka spatny ten
stabilizator.  Vylucuji spatnou manipulaci, tedy to nejspis spatne "upekli"
uz u vyrobce.  Dnes budu mit dalsi z GESu a jeste jeden z GM, uvidime.
JaKub