Re: OT: Proclivaci posta [no flame, please]

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 10:17:48 CEST 2011

Abych to uplne uzavrel, dnes jsem si byl na vyclivaci poste pro dalsi balik (Cinan se prekonal), ktery mi poslali na moji firemni adresu. Dle vyjadreni tamniho zastupce vedouciho se poplatek pro obchodni zasilky opravdu nevybira, a pracovnici posty o tom byli pouceni (no, podle pani za prepazkou o tom evidentne ani netusi..).
Obchodni zasilka se pozna (resp., meli by ji poznat) napr. tak, ze je v adrese uveden nazev spolecnosti nebo ICO. Takove zasilky pracovnici posty nemaji vubec predkladat k celnimu rizeni, protoze Ceska Posta zasilky se zbozim urcenym k dalsimu prodeji NEPROCLIVA. Tim padem ani neposkytuje sluzby s tim spojene, a nevznikaji naklady za ktere by poplatek vybirali. Chce to nedat se v takovem pripade odbyt slecnou s tim, ze to ma vybirat od kazdeho. Nema.

Na druhou stranu to znamena, ze je treba procleni zasilky provest bud osobne (coz asi nepomuze mimoprazskym) s radne vyplnenym formularem JCD, nebo pres firmu typu KAMA (300.- za JCD).

A fronty u prepazek uz prakticky nejsou.

Hezky den!
V.

Daląí informace o konferenci Hw-list