Auto baterie 110Ah?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Středa Červen 29 23:52:23 CEST 2011

Dekuji vsem za rady, baterka se aktualne nabiji 10A, rano uvidime.
O nejakem bazmeku na udrzovaci dobijeni pres zimu jsem jiz uvazoval, ale tak nejak to zatim nebylo realizovano.
Zvazoval jsem adapter do zdi tak 100mA max 12.5V a pripojeni pres cigaretak, ale jak se znam drive nebo pozdeji bych odjel  s adapterem i zasuvkou.

Auto "strechu" ma, vsak pochazi ze zeme kde prsu skoro porad, ale jak to tak rici, no posidte sam
http://www.morgan-motor.co.uk/carpages/roadster/roadster.html
Kdyz k tomu prictete fakt, ze jsem tomu pri renovaci venoval cca 1500 hodin plus nuveritelny marast na nasich silnicich, predevsim pri a po desti, mate asi tak predstavu o autu na leto a do sucha :-). Technicky nic nebrani jizde v desti, dokonce i v zime, ale je mi toho auta lito, zkratka na bezne jezdeni mam bezne auto, tohle je pro radost.

J. Ferman