Jak zkrotit LM350T ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 29 23:42:39 CEST 2011

Dne 29.6.2011 23:28, Jirka napsal(a):
> Jo a ještě něco: blokovat vstup a výstup bys měl proti zemi, tj.
> nikoliv vývody stabilizátoru vzájemně - tak to máš?

Zkoušel jsem to jak proti zemi, tak blokovat zároveň i děliče, kombinace
snad všechny :-)
> Dále cituji z DS:
>
> "An input bypass capacitor is recommended. A 0.1 µF disc or
> 1 µF solid tantalum on the input is suitable input bypassing
> for almost all applications. The device is more sensitive to
> the absence of input bypassing when adjustment or output capacitors
> are used but the above values will eliminate the
> possibility of problems."

Za usmětňovacím můstkem je 12G / 40V  + nějaká keramika M1 a to do
vstupu LM....

> Popsané problémy se mimochodem projevily při jakém charakteru zátěže?
> 13,8V bych tipoval na nějaký VF vysílací bazmek, mýlím se?
Je to pro trannsceiver  FLEX -  chtěl jsem k tomu mít kompaktní
lineární  zdroj v profilu stejném, jako onen transceiver.
Vědět, kolik mi to bude stát času ( vlastní  oživení ) , asi bych se na
to vy.....
Co se táče zátěže, pro testy mám reálnou ( odporovou ) zátěž v podobě
posuvného školního rostatu 0-10Ohmů / 80W
Teď jsem ještě zkusil paralelně 2x LM317 a je to naprosto OK, proud to
dá potřebný, jenomže já to mám udělaní jen na jednu TO220
Zkusím jiný LM350, už začínám věřit, že je nějaký vadný...
JaKub