Jak zkrotit LM350T ?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 29 23:07:53 CEST 2011

Hmmm....zkoušel jsi jiný kus LM350T, tím myslím nejspíš od úplně jiného
dodavatele? Tipoval bych to na vadu, resp. vlastnost nějaké špatné kopie
(víme, co se taky dneska dá koupit...).

Pro zajímavost: koupil jsem před časem LM331N v nejmenované sloní
drogerii a výsledek? Všechny 3 kusy naprosto nepoužitelné (obrovská
nelinearita na počátku - zcela mimo údaje v datasheetu, nestabilní
frekvence apod.). Zajímavé je, že prodávají za cca dvojnásobek ceny i
originál - tehdy ho tuším neměli (stejně tam nakonec přišel AD654 a bylo
po ptákách).

Nebo použij jiný typ, třeba LM338T u Farnellu (nakonec tu LM350T bys tam
mohl zkusit taky).

---
Jirka