identifikace soucastky

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 29 22:09:20 CEST 2011

To bude ono.
Datasheet tohto LM-ka som mal otvoreny uz dopoludnia, ked som hladal
co by to mohlo byt podla povodnych indicii M.Polehlu, ale ten vyvody a
ich priradenie identifikoval inak. Bolo mi jasne, ze je to klon
niecoho "zapadneho".
Podla aplikacnej schemy v tom cinskom datasheete to vyzera na toto LM-ko.
Podobne su aj LM4861 alebo LM4889, tie najdete aj v TME.

J.S.