Auto baterie 110Ah?

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Středa Červen 29 19:17:15 CEST 2011


Pod vrchnou nalepkou niekedy byvaju klasicke srobovacie zatky, ak su,
skontrolujte hustotu a mnozsvo elektrolitu.

2011/6/29 <ferman na centrum.cz>

>
> Dnes jsme vytahl kabriolet, od lonska stal v garazi.
> Cvicne jsem dobil baterku 12V 110Ah, nabijeno cca 2hodiny proudem 4A. Bez
> problemu jsem nastartoval a po cca 40min jizde, zastavil a cca 20min
> poslouchal radio + bezel vetrak, odhadem odber do 50W.
> Pak chci nastartovat a finito cvak a starter se ani nehnul , otocit  6
> valcem holt vyzaduje trochu proudu.
> Vse jsem vypnul a po cca 10min se baterka vzpamatovala natolik ze z
> poslednich sil nastartovala.
> Nasledne, jsem nekolikrat zastavil a startovalo to v pohode, ale jiz jsem
> radeji baterku netrapil radiem a vetrakem.
> Doma jsem baterku pripojl na nabijecku a vnitrni odpor baterky se zda OK,
> respektive bez problemu si vezme nabijeci proud i 50A (vic mi nabijecka
> neda)
> Aktualne baterku nabijim 10A (0,1C).
>
> Mozna mi reknete, ze baterka je spotrebni material, ale minimalne v techto
> velikostech jde o pomerne drahy spotrebak, zvlaste u znacky Bosch.
> Otazky.
> Jak otestovat baterku teto velikosti?
> Jak poznam, ze je plne nabita,  respektive jak dlouho a jakym proudem ji
> nabijet?
> Baterka je klasicky bezudrzbova, ale i tak , jsou nejake finty na
> regeneraci, pro pripad , ze by byl problem s kapacitou?
> Baterku mam asi 4 roky, ale je v kabrioletu tudiz pouziva se jen pres leto
> a jeste , jen kdyz je nalada, pocasi a jede se nekam kam se tim da :-)
>
> J. Ferman
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- dal?í ?ást ---------------
HTML p?íloha byla odstran?na...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20110629/d827251a/attachment.htm>


Další informace o konferenci Hw-list