Slusna eloxovna na drobnosti - reference

oklovap oklovap na gmail.com
Středa Červen 29 14:53:38 CEST 2011

Tam je problem v tom, ze sa pouzivaju technologie, ktore sa ziskali z
fungujucich podnikov napriklad privatizaciou.
tieto technologie su vsak zastarale a tak kolise napriklad teplota
kupela, cas ponorenia je tak nejak od oka robotnika
a podobne neduhy. Galvanovne to robia, pretoze technologia je a
robotnikov treba za nieco zaplatit. Velka vacsina povrchoviek sa nerobi
kvoli exkluzivnemu vzhladu ale kvoli
mechnicko-elektricko-chemicko-fyzikalnym vlastnostiam, ako je napriklad
chromatovanie, zinkovanie, tvrdy chrom...
Takze priemyselny zakaznik je spokojny a ten tiez dava najviac prace
takej firme. Ked pride otravovat "umelec" poslu ho niekam, nie je nan
cas ani chut. V inych krajinach (DE, AT) su hrdi na svoje vysledky a
ponukaju dekorativny elox ako sluzbu drahsiu.
Taketo skusenosti som zatial nadobudol ja. Ak je len trochu mozne vyhnut
sa povrchovej uprave Al, ideme inou cestou, aj ked je drahsia.

mp