identifikace soucastky

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 29 11:21:39 CEST 2011

Teraz strielam uplne od boku, ale neskusali ste nahodou
najpravdepodobnejsiu variantu, a to ze to bude nejaky cinsky klon
TDA2822M alebo TDA7050?
http://www.nxp.com/acrobat_download2/datasheets/TDA7050_CNV_2.pdf
http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/1464.pdf

Skuste si porovnat pinout, resp. zapojenie na doske s katalogovym
zapojenim tych TDA-ciek, mozno to bude sediet.

J.S.