poriadny USB - PS/2 prevodnik pre klavesnicu

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 29 08:52:37 CEST 2011

Jelikoz jsem mel podobny problem jako kolega - pouzival jsem toto
barcode pero:
http://www.stethos.com/e_stift.htm
a na novem MB uz neni zadny PS/2 tak mi to toto vlakno pripomenulo, ze
to potrebuji nejak vyresit.

Kolega zde ma v nabidce tenhle prevodnik od AXAGO tak mi ho za 87Kc
objednal. Bohuzel pokud do nej zapojim ctecku tak pres ctecku vstup z
klavesnice prochazi, ale pri naskenovani kodu to nenaskenuje nic. Skoro
to vypada jak kdyby se celej prevodnik prerstartoval - probliknou LED na
klavesnici jako pri zapnuti PCcka.

Takze tenhle prevodnik zrejme nebrat. Je take mozne ze neustoji prilis
rychlej vstup znaku co tam naladuje ta ctecka.

Radek Vicek