Re: OT: Proclivaci posta [no flame, please]

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Červen 28 16:51:22 CEST 2011

Vida, to zde tedy porad zustava slusna rezerva na doruceni i s proclenim, kdyz vezmu ze 2kg balik se na poste neplati vic nez 100.- :-)

Zaroven dekuji panu Vickovi, protoze jsem si diky jeho prispevku dohledal za co se ty penize opravdu maji platit a po konzultaci s infolinkou CP se zitra stavim na poste s reklamaci neopravneneho vyberu. Uvidime, co s tim udelaji :-)

A ted uz opravdu dost, jak jsem psal v prvnim prispevku, oproti minulemu roku se minimalne pri osobnim prevzeti proces dost urychlil, takze si nechci kazit celkem dobry pocit z navstevy.

V.