Likvidace kondenzatoru - BCP

AZe aze na seznam.cz
Úterý Červen 28 10:48:07 CEST 2011

Kdysi jsem jeden takový C měl, občas sem zajíždí auto pro sběr olejů, barev
a jiných látek a tak jsem jim to tam dal. Normálně bez problémů. Nedávno
jsem jim dal 20l  starého KOH a něco litrů použitého chloridu..
AZE

----- Original Message -----
From: <kral.j na centrum.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 28, 2011 10:29 AM
Subject: Re: Likvidace kondenzatoru - BCP

Ano, toto je třeba brát hodně vážně. Kdysi dávno, to ještě nebyly sběrné
dvory, jsem jich několik (každý rok dva) dával při sběru nadměrného a
nebezpečného odpadu. Doprovázel jsem to legendou, že jsem to pořídil pro
záložní zdroj oběhového čerpadla. Tenkrát to prošlo, ale dnes nevím. Ta cena
za likvidaci je sice hrozná, ale odpovídá.

Král