Likvidace kondenzatoru - BCP

Pikulik picom na volny.cz
Pondělí Červen 27 23:36:48 CEST 2011

Jak to souvisí s původním dotazem?

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, June 27, 2011 10:54 PM
Subject: Re: Likvidace kondenzatoru - BCP

Oni v tom dvoře nevědí, co by za to chtěli. A když už je to levné, tak
je tam zase papírová buzerace.

Například když já jako podnikatel dovezu do dvora papírové krabice,
tak nejen že oni si je odvezou do sběru a dostanou za ně peníze, ale
ještě chtějí peníze ode mě. A je to o to zajímavější, že za ty krabice
byl navíc uhrazen poplatek na likvidaci společnosti EKO-KOM.

A naopak, já nakoupím hromady nových krabic a za každou zaplatím
poplatek EKO-KOMu. Pošlu je zákazníkům, poplatek uhrazen. A když ty
jako podnikatel dovezeš takovou krabici do dvora, budou chtít peníze.
To je vrchol drzosti.

Tak je házím do kontejneru jako občan. To je zadarmo.

Jo, onehdá jsem tu měl asi 150kg katalogů, které mi zbyly z nějaké
rozesílky, kterou jsem dělal pro zákazníka a ne všechno se rozeslalo.
Říkal jsem si, že ve sběrně za to moc peněz nebude, že to dám do
dvora. Pak jsem se mrknul na jejich ceník a zjistil, že bych jim tam
za to nechal mnoho set korun. Tak jsem to zavezl do té sběrny a dostal
jsem asi 40 Kč.

Tuhle jsem tam zase dovezl plechovky a lahve od chemikálií a barev,
říkal jsem si že jako podnikatel, ať mám klid a nějaký papír. Ale
musel jsem s nimi podepsat nějakou smlouvu, tam vypsat kdeco a navíc
ještě odhadnout, kolik asi za rok toho dovezu. Strávil jsem tím asi
půl hodiny času a zaplatil jim jen asi 30 korun. Neuvěřitelné :-)

Mimochodem, před mnoha lety jsem jako občan dovezl do dvora asi 10
pytlů ze skartovače. Všichni dobře víme, že ten papír hodně nabyde,
když je na obdélníčky, a že pytel se naplní velmi rychle, zase tolik
se do něj nevejde. A bába se tam se mnou hádala, že tohle jsem přece
jako občan nemohl dovézt, že to mám tutově jako firma a nechce se mi
platit :-) Tak jim to házím do papírové popelnice, občas to nějaký
debil roztrhne a papírky lítají po sídlišti...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601