poriadny USB - PS/2 prevodnik pre klavesnicu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Červen 27 11:26:41 CEST 2011

To je opacne, k USB klavesnici se dava jednoduchy prevodnik na PS/2.
Pokud koupite prevodnik kde je na strane PC USB a na konci vetsinou 2
PS/2 porty pro klavesnici a mys, tak je tam vzdy nejaky IO, ktery to
prevadi. Meli jsme ruzne typy a fungovaly dobre.

Martin Hanek