INFO: PowerLAN Set TARGA PL8500S z Lidlu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Červen 26 22:36:34 CEST 2011

No asi mate pravdu, byla to nejaka akce:
http://jaku.ic.cz/lidl/Lidl.jpg
Na letaku je kod 7332 NF vyprodej, zkuste se poptat, treba je to nekde
zahazene ve skaldu a pripravene k presunu na prodejni misto.
Ja se tam jeste vratil , na place uz nic nebylo, ale "vzadu" jeste jo,
takze mam dalsi kousky...

Uz jsem to kuchnul a udelal z toho ethernetove pojitko po kroucenem paru.
Ustrihnul to pred navazanim na sitovy privod ( napajeni a vse dalsi
ponechal tak jak je ) a vyvedl na 4,5 pin RJ konektoru.
Funguje to spolehlive na 800 metru na obycejnem kroucenem paru.
JaKub