OT: Protokol jnpx ?

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Neděle Červen 26 16:52:57 CEST 2011

Asi je to nějaká ptákovina. Ověřit si možnost připojení můžete na
https://corporate.cz.o2.com/adslChecker/index.xhtml Problém, že se tomu
nedá moc věřit, protože ve všech ověřeních mi vychází, že můžu mít
všechny jejich služby, ale ve skutečnosti to nejde, protože mezi mnou a
ústřednou mají nějaký udělátor-koncentrátor, o kterém ověřovače služeb
nevědí.

Pavel Krafčík