RE:MCP16301 30 V snižující měnič od Microchipu v SOT-23

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Červen 26 13:49:41 CEST 2011

Kdybych toho chtel vagon tak to asi resim s Microchipem :-)
uzil bych tak stovku, pokud mozno zdarma, ale vazne vyznam to ma skutecne tak do 1$,
Microchip to ma v microchipdirect pri 100ks za 0.88$, ale jakmile date ze jste v CR neobjednate pod 1000ks a
zas az takova perla to neni. Nehlede na to ze nevim jak je to s postovnym.

J.

>Nejspíš to bude jako obvykle u všech novinek. Nyní lze koupit vagón
přímo od výrobce (za nějakou výchozí cenu), o něco později VO
distributoři už jen po nákladních autech a za vyšší cenu, ještě později
Farnell apod. kusově za ještě vyšší cenu, no a ve finále (možná) běžné
drogerie za ceny různě hrůzné.

Nepíšete, co pro Vás znamená "ke koupi". Pro mě to jsou třeba jednotky
až desítky kusů, výjimečně víc a vyšší cena mi zpravidla až tak nevadí,
pro Vás třeba ty vagóny a chcete je pokud možno zadarmo...

---
Jirka