Re: MECH Dělení skleněných trubek

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Červen 25 17:01:08 CEST 2011

V tom kravine se to skoro jiste rezalo takto, bud trafo svarecka nebo vykona trafo pajka,
odporovy drat ve tvatu ocka do ocka se strcila ta trubka nahralo ochladilo a bylo uriznuto,
bezne se takto rezaly a asi i rezou sklenene rozvodne trubky v prumyslu.
J.