Zkusenosti s tonery do laserovek

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Červen 25 16:11:12 CEST 2011

Pokud to staci prepepit tak to asi neni moc aktualni, ale pokud by nahodou nestacilo, chipy i doplnovaci tonery jak pro tuto tak pro vetsinu tiskaren lze koupit na ebay
http://cgi.ebay.com/Konica-Minolta-1300-1300W-1350-1380-1390-toner-chip-/280629073935?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4156cbd80f
http://cgi.ebay.com/Konica-Minolta-PagePro-1300W-1350-1350W-HY-Toner-Chip-/370167370003?pt=Printer_Accessories&hash=item562fb1d113
J.