Zkusenosti s tonery do laserovek

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Červen 25 13:56:38 CEST 2011

Pred 3 lety jsem koupil laserovku Monolta 1350E - hlucna, ale jinak skvela
Minolta ma do tehto tiskaren tonery 3 typu
1500 listu - "startovaci toner"
3000 listu
6000 listu
Jejich kazety vypadaji absolutne stejne a lisi se jenom chipem - ktery
obsahuje digitalni pocitac stranek - takove to elektronicke kurvitko
Moje tiskarna uz vice nez rok hlasi ze ma malo toneru ale porad tiskne a
tiskne a tiskne.

Neni mozne ze v ramci katovani kostu se kartridge (alespon ty na 1500 a 3000
stran) lisi jenom daty nahranymi v chipu ?

Ptam se protoze jsem nevydrzel s nervama a koupil novou kartridge, ktera mi
tu asi zustane na semeno.

Zdravi Petr Kubac

Daląí informace o konferenci Hw-list