Stiznost na chovani Ceske posty

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 25 02:28:11 CEST 2011

 25.6.2011, 2:06:36

Kdyz po nekom neco chci, nemuzu zacinat komunikaci tim ze mu
"vynadam". Respektive, muzu tim zacit, pokud dotycny je mim podrizenym
a ja jej mohu ukolovat. Akademicky vzato, poslanci jsou nasi
podrizeni, ale v praxi to tak nefunguje a naprosta vetsina z nich se k
prostemu obcanu chova prezirave. Takze prinejmensim zacatek by to
chtelo preformulovat.
Dale si myslim, ze pripadny dopis by mel obsahovat i nejake
ponekud realistictejsi pozadavky nez zruseni Bruserskeho narizeni.
Napr. pozadavek, aby CP nebo asi lepe Celni sprava zprovoznila nejaky
transparentni elektronicky system dokladovani cen bez zbytecneho papirovani
a poplatku. A abych ja jako obcan pripadne celni a danove formality mohl
vyridit osobne, bez nutnosti cestovat do Prahy.
Absurdnost soucastneho systemu asi nejlepe vynikne, pokud by se
obdobnym zpusobem, jako se vybira clo vybirala napr. dan z
nemovitosti. Tedy osobni zaplaceni mozne jen u jedne prepazky
ministerstva financi v Praze, jinak nutnost vyuziti sluzeb danoveho
deklaranta za "trzni" poplatek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz