OT Data na RAID5 a jejich bezpecne smazani

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Červen 25 01:32:21 CEST 2011

Nikoliv, nebude, ten příspěvek je logicky naprosto v pořádku a sám jsem
chtěl napsat cosi podobného. Ono zde totiž půjde o to, kdo je "rovnější"
(jinak řečeno má větší klacek - např. vnitro, BIS a podobná záležitost,
nebo větší peníze - nadnárodní korporace apod.).

Holt běžný ovčan je pro ČP nezajímavý, o to víc musí vyskakovat.

---
Jirka